09 octobre 2010

The Gap Logo Debacle: A Half-Brained Mistake

Une belle réflexion sur l'équilibre à maintenir entre le design, la création, les testicules et l'implication du public. La masse accouchera toujours d'un chameau, le test ne donnera jamais qu'un éclairage. Par contre une relation engagée avec tous les stakeholders permet d'avancer. Le problème de Gap, c'est le cloisonnement des départements et des processus de décision interne. C'est mon avis, voici ce qu'en pense Umair Haque.  

The Gap Logo Debacle: A Half-Brained Mistake
UMAIR HAQUE | (null)
http://pulsene.ws/8u6a


Here's a thought: 21st century organizations need not just half a brain — but a whole, full, complete brain, where...

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I'm the founder of Dialog Solutions.
On this blog I want to share views and opinions about business and more specifically about Brands, Consumers, Marketing, market research, innovation, loyalty, etc., all those business aspects that are deeply affected by social media.
Every company shouldn't be present on every social media network. but every company is becoming porous to the outside world and has therefore to become both social and media.

Patrick